Month: October 2015

Painici raw cu kale

Frunzele de kale sau varza kale cum sunt cunoscute in limba romana au un continut ridicat in vitamina A, B, C, E si K; de asemenea contin fier, calciu, luteina, mangan, fosfor, antioxidanti, potasiu, magneziu, proteine si sunt bogate in fibre. Varza… Read More ›

Dovleac umplut

Este anotimpul dovlecilor! Atatea forme, atatea culori…. incat nu stii ce sa alegi si ce sa gatesti. Profit de faptul ca dovlecii se gasesc pana tarziu pe piata in fiecare toamna si incep cu prima mea reteta cu dovleac – dovleac… Read More ›

Falafel

Falafelul (sau chiftelele de naut) este un preparat din bucataria orientala al carui ingredient principal este nautul. Este foarte gustos si hranitor si din acest motiv a devenit foarte cunoscut si apreciat in bucataria vegetariana putand fi gasit adesea si in supermarketuri ca… Read More ›

Salata Tabouleh

Din meniul oriental va propun salata Tabouleh – o salata aromata, preparata doar din ingrediente proaspete! Se poate servi alaturi de humus (reteta AICI), falafel (reteta AICI) si lipie libaneza. Enjoy it! Ingrediente (organice): – 300 g rosii taiate cubulete mici… Read More ›

Sos tahini

Acest sos de tahini este o combinatie interesanta intre susan prajit, cumin, usturoi si lamaie si se potriveste perfect cu chiftelele falafel care sunt de felul lor mai uscate. Va invit sa-l incercati! Ingrediente (organice): – 1 iaurt de soia (250 g)… Read More ›

Humus aromat

Humus – un spread preparat din naut, tahini, suc de lamaie si usturoi, servit cu ulei de masline deasupra, cu o lipie langa si cu salata in care musai sa fie rosii! Aceasta reteta este cunoscuta si preparata in intreaga… Read More ›

Seminte, nuci si alune

Folosesc adesea in mancaruri sau pentru consum direct seminte, nuci si diverse tipuri de alune deoarece acestea reprezinta o sursa bogata de vitamine (B-uri, D, E, K), de acizi grasi esentiali omega 3, de grasimi sanatoase monosaturate, de  minerale (magneziu, fier,… Read More ›

Salata colorata de quinoa

Este un aperitiv sau o garnitura care se poate prepara foarte rapid si este potrivita pentru orice tip de petrecere. Este foarte gustoasa mai ales daca ii adaugati alune. Ingrediente (organice): – 250 g quinoa (am folosit un mix de quinoa alba… Read More ›